Обява за подбор на персонал за заемане на длъжности
по Проект „Патронажна грижа + в община Ивайловград”
договор № BG05M9OP001-6.002-0174-С01
по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020
Община Ивайловград, в качеството си на бенефициент обявява подбор на персонал, както следва:
ПО НАПРАВЛЕНИЕ 1:
- социален работник на 8 часа – 1 лице.
Изисквания за заемане на длъжността:
-да притежава висше образование-завършена образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление социални дейности или друго направление със социална насоченост, педагогически, икономически специалности или други специалности;
– професионален опит – не се изисква, но е предимство;
– да познава нормативната уредба в областта на здравните и социалните услуги;
– Личностни качества и умения, които включват: комуникативни и социални умения; личностна и емоционална зрялост; умения за работа в екип;инициативност, самоконтрол,толерантност;отговорност;
– Умения за работа с компютър и офис техника;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-Извършва оценката на потребностите на кандидат-потребителите.
-Организира и координира начина на предоставянето на здравно – социалните услуги
-Информира и консултира потребителите и техните близки за същността на предлаганите услуги в домашна среда.
-Разработва планове за предоставяне на здравно-социални услуги на всеки потребител
-Разработва графици за работа на персонала;
-Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
-Приема ежемесечните отчети на персонала;
– Участват в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта..
-Осигуряват безопасни и здравословни условия на труд;
-Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
-Извършва ежемесечен вътрешен контрол относно качеството на предоставената патронажна грижа по домовете;
- организатор социални дейности на 8 ч – 1 лице.
Изисквания за заемане на длъжността:
– Завършено образование – средно, наличието на придобита степен е предимство;
– Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
-Придобита квалификация за „Домашен санитар“, Домашен помощник“, „Социален асистент“ и „Личен асистент“ се счита за предимство;
– Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/.
-Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
– Подпомага дейността на социалния работник;
– Приема, обработва и разпределя заявките на потребителите;
– Следи и контролира работата на наетите лица за извършване на доставка до домовете;
-Организира периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
-Приема ежемесечните отчети на персонала;
-Отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
-Информира и консултира потребителите и техните близки за същността на предлаганите услуги в домашна среда.
- работник доставка по домовете на 8 ч. – 1 лице.
Изисквания за заемане на длъжността:
– Завършено образование – минимум средно;
– Професионален опит – не се изисква, но наличието му се счита за предимство;
– Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
– Умение за комуникативност и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
Изпълнява заявки от и до дома на потребителите, свързани с :
– доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителя), както и изпълнение на рецепти по рецептурни книжки ;
– заплащане на битови сметки;
– заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите).
- социален асистент на 8 ч. – 1 лице.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
– Поддържа личната хигиена на потребителя, както и поддържа хигиената в помещението, което потребителят обитава;
– Закупува хранителни продукти и вещи от първа необходимост (със средства на потребителя);
– Съдейства при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
– Съдейства при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
– Съдейства за закупуване на лекарства и заплаща битови сметки (със средства на потребителя);
– Съдейства за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома;
– Административна помощ – съдейства за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница: попълва и подава на необходимите формуляри, като данъчни декларации, попълване и подаване па заявления за отпускане на помощи и ползване на социални услуги до дирекции „Социално подпомагане“ или до други институции; съдействие за получаване на помощни средства по ЗХУ;
– Оказва помощ при придвижване на потребителя в дома и извън него;
– Оказва помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;
– Оказва съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;
– Води необходимата документация и отчетност.
- медицинска сестра на 8 часа – 1 лице.
Изисквания за заемане на длъжността специалист „Здравни грижи“ – Медицинска сестра:
– Завършено медицинско образование;
– Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
– Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
– Работа с компютър – Microsoft /Word, Ехcel/;
– Професионален опит – минимум 1 година в сферата на здравеопазването;
– Членство към професионална организация на професионалистите по здравни грижи се счита за предимство;
– Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
-Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
-Събира и предоставя здравна информация за потребителите на екипа за управление на услугата;
-Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс, температура и др.);
-Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
-Съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
-Поддържа тясна връзка с близките на потребителите, като редовно ги информира за здравословното им състояние;
-Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
-Води необходимата документация и отчетност;
ПО НАПРАВЛЕНИЕ 2: „Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности /Дом за стари хора и Дневен център за деца с увреждания”/: помощен персонал – 8 бр., от които:
- санитари на 8 ч. работен ден – 4 лица.
- хигиенисти на 8 ч. работен ден – 4 лица.
Изисквания за заемане на длъжностите:
– завършено образование – минимум основно;
– професионален опит – не се изисква, но наличието му се счита за предимство;
– нагласа за работа с лица с увреждания;
– умение за комуникативност и работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжностите:
– Извършва всички дейности по дезинфекция в условията на епидемично разпространение на COVID-19 в дворните места, фасадите и оградите на сградата на съответната социална услуга;
– Извършва редовно и качествено почистване и дезинфекция на пространствата, за които отговаря;
– Целесъобразно прилага и употребява предоставените му препарати и целесъобразно използва техническите средства и съоръжения за почистване;
– Изпълнява други функции, които са му възложени от прекия ръководител.
Кандидатите следва да подадат документи на място в сградата на Община Ивайловград, ул. „България“ №49, Център за административно обслужване, Гише – деловодство, всеки работен ден от 8.00 до 17.30 ч.
Срок за подаване на документи – до 16.07.2021 г. включително.
Подборът на персонала по проект „Патронажна грижа + в община Ивайловград“ ще се проведе на три етапа, както следва:
– първи етап – подбор по документи;
– втори етап – интервю/събеседване, за което лицата ще бъдат уведомени;
– трети етап – класиране.
Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в Община Ивайловград, както и на сайта на Община Ивайловград.
Лице за контакт: Виолета Недялкова – началник отдел „Проекти”, тел. 03661/6090.