ОБЯВА
ОБЩИНА ИВАЙЛОВГРАД ПРИЕМА ЗАЯВЛЕНИЯ ОТ КАНДИДАТ-ПОТРЕБИТЕЛИ ЗА ВКЛЮЧВАНЕ В МЕХАНИЗМА ЛИЧНА ПОМОЩ И КАНДИДАТИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА „АСИСТЕНТ”
Съгласно новия Закона за личната помощ, право на асистент имат:
- Лицата с право на чужда помощ с определени 90 и над 90 на сто вид и степен на увреждане или степен на трайно намалена работоспособност.
- Децата с право на чужда помощ с определени 50 и над 50 на сто вид и степен на увреждане или степен на трайно намалена работоспособност.
- Децата без право на чужда помощ с определени 90 и над 90 на сто вид и степен на увреждане или степен на трайно намалена работоспособност.
І. Документи за кандидатстване на потребители за включване в механизма на личната помощ:
- Заявление-декларация за предоставяне на лична помощ – по образец;
- Направлението с определения брой часове, издадено от Дирекция „Социално подпомагане”;
- Документ за самоличност (лична карта, паспорт, акт за раждане за децата до 14 годишна възраст) – за справка или документ за самоличност на упълномощеното лице или законния представител (родител, настойник, попечител) – за справка.
Документите се подават (лично, чрез законен представител или чрез упълномощено лице) до кмета на общината. В случай, че заявлението не се подава лично, следва да се приложи копие на пълномощното, даващо право на друго лице да подаде заявлението от името на кандидат-потребителя или документ за попечителство (не се отнася за законните представители – родители на деца до 18 годишна възраст).
В заявлението лицето /или законния му представител/ декларира, че не получава друга подкрепа за предоставяне на лична помощ и дава изрично съгласие:
- Добавката за чужда помощ да се превежда за заплащане на ползваната услуга.
- До 380 лв. /в зависимост от броя на определените в направлението часове/ от месечната помощ, изплащана за деца с 90 и над 90 на сто вид и степен на увреждане, да се превежда за заплащане на ползваната услуга.
Даденото съгласие за превеждане на посочените суми е задължително условие, като превода се извършва само след сключване на трудов договор с асистент и при реално предоставяне на услугата.
Срок за подаване на документи за потребители – постоянен.
ІІ. Документи за кандидатстване за работа за длъжността „Aсистент”
- Заявление-декларация по образец;
- Автобиография – по образец;
- Декларация по реда на чл. 26, ал. 1, т. 3 от Закона за лична помощ по образец;
- Копие на диплома за завършено образование;
- Копие на документ, удостоверяващ завършено обучение по сходни програми или проекти (при наличие);
- Документ за самоличност (лична карта) – за справка.
Минимални изисквания: Лицето да не е поставено под запрещение и да не е осъждано. Опитът в дадената сфера е предимство. Приоритетно ще се наемат безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж или възраст или на професионална пенсия за ранно пенсиониране.
Срок за подаване на документите за асистенти – до 23.08.2019 г. включително.
При необходимост, документи ще бъдат приемани периодично, като за всеки прием ще бъде публикувана обява със съответен срок.
Документи се подават в дните от понеделник до петък от 9:00 до 16:00 часа в стая 308, ет. 3 в сградата на общинска администрация Ивайловград.
Формулярите за кандидатстване могат да бъдат получени в стая 308, ет. 3 в сградата на общинска администрация или да бъдат изтеглени от настоящата обява.
На 27.08.2019 г. на първия етаж в сградата на общинска администрация Ивайловград ще бъдат изнасяни списъци с кандидатите за работа, които се допускат до интервю, с дата, място и час на провеждане на интервюто.
По новия механизъм, първите асистенти ще бъдат назначавани от 1-ви септември 2019 г.
За контакти:
- Диляна Бургоджиева – младши експерт, отдел „Строителство и инвестиции”, тел. 03661/6090; 0885504010.
- Валентина Ангелова – младши експерт, отдел „Строителство и инвестиции”, тел. 03661/6090; 0885504010.
Документи за изтегляне: